sobota, 4 kwietnia 2015

Who is Margaret Steel




















Hey,kim jestem?Nazywam się Margaret Steel i jest to mój pseudonim pisarski ,który zostanie użyty do prowadzenia tego bloga.Dlaczego nie chcę ujawnić swojego prawdziwego imienia?:sądzę ,że zdradzenie Wam mojego prawdziwego imienia na tym etapie jest po prostu nie potrzebne i zbyteczne ,mogę tylko napisać ,że naprawdę nazywam się Małgorzata.Co będziecie mogli śledzić na tym blogu:Mnie,mój styl oraz moje inspirację i pasję.

Jeżeli już tu jesteście to znaczy ,że to nie jest zbieg okoliczności tylko przeznaczenie.Chcesz zostać Moim czytelnikiem?!Zachęcam do dodania się do obserwujących ,będziesz mógł śledzić wszystko na bieżąco ,czytać,komentować i udostępniać moje posty.Gorąco zapraszam !

9 komentarzy:

  1. Zaobserwowałam ;)
    Twój blog naprawdę super się zapowiada! <3
    Czekam na następne posty ;)

    Alicja
    alaa5c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog świetnie się zapowiada! Powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super, czekam w takim razie na opowiadania!
    pozdrawiam
    creativamente
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia w blogowaniu. Obserwuję, bo bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w pisaniu! Świetny pseudonim :3

    Zajrzysz?
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny wygląd bloga, mam wrażenie, że będzie świetnie♥

    Zapraszam♥Obserwuję♥Pozdrawiam
    ♥alexa-moments.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się naprawdę fajnie :D
    powodzenia w blogosferze!
    genialny design
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń